De wereld, en dus ook uw werkplekomgeving, digitaliseert. Floreren uw medewerkers al in de snel veranderende ‘hyperconnected’ wereld?
De snelle toename in het gebruik van cloud-technologie, apps, Internet of Things en analytics heeft een grote impact op uw werkomgeving. Steeds meer organisaties beseffen dat verandering noodzakelijk is. Is de strategie van uw organisatie flexibel genoeg om de veranderende behoeften van eindgebruikers bij te houden in deze hyperconnected wereld?
Eindgebruiker centraal
Uw medewerkers verwachten overal, altijd en op elk device te kunnen werken – gebruik makend van apps die ze ook in hun privéleven gebruiken. Digitale End User Experience is de sleutel tot waardecreatie nu nieuwe technologieën als cloud, mobiel en Internet of Things de zakelijke werkomgeving veranderen. Fujitsu bevindt zich midden in de volgende technologische revolutie van innovaties die de productiviteit van uw teams en het concurrentievermogen van uw bedrijf verbeteren. Op de Fujitsu EUX website vindt u meer informatie, video’s, whitebooks, blogs en artikelen over dit onderwerp.
End User Experience event
Graag delen wij onze innovaties van de werkplekomgeving met u. Op dinsdagmiddag 22 november a.s. in Maarssen organiseren wij het Fujitsu End User Experience (EUX) event met sessies over de nieuwe Digitale Werkplek inclusief een nieuwe proactieve manier van gebruikersondersteuning die onlosmakelijk mee verbonden is. Speciaal uit London komt Mike Matthews voor u naar Nederland om u te inspireren met de best practices van de ‘Next Generation Service Desk’. Deze servicedesk van de toekomst heeft een proactieve strategie waarbij ook analytics en automatisering worden ingezet om de gebruiker maximaal centraal te stellen.
Bekijk het totale programma en gedetailleerde beschrijvingen van de sessies of registreer direct op onze EUX eventwebsite.