03 September 2020   | 0
ServiceNow

Nieuwe samenwerking tussen Fujitsu en Servitect

Nieuwe samenwerking tussen Fujitsu en Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd.

Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een onderdeel van. Daarbij treed Fujitsu toe tot het Education partner programma als leverancier van trainingen, opleidingen, games en examens op het gebied van ISM (Integrated Service Management).

“De ISM-methode sluit heel goed aan op onze visie, omdat het niet technologie als uitgangspunt neemt bij het leveren van IT-diensten, maar gericht is op samenwerking. Dit leidt aantoonbaar tot gemotiveerde medewerkers, betere resultaten en tevreden klanten.”

Marc Kuijpers, Head of ServiceNow Micro-Enterprise bij Fujitsu

De kern van de Fujitsu visie is “Human Centric”. Fujitsu gelooft dat mensen centraal gesteld moeten worden om digitale transformatie te laten slagen. Daarbij stelt Servitect de mens centraal met de ISM-methode.

“Alleen oplossingen die professionals en leiders goed kunnen toepassen dragen bij aan succesvolle dienstverlening. Daarom staat in ISM de mens centraal en zijn we blij met de aansluiting van SOSA op de ISM-methode”

Wim Hoving,  architect van ISM-methode en directeur van Servitect

Voor meer informatie over het SOSA portfolio, kijk dan eens naar een van onderstaande materialen: de blog, whitepaper of het persbericht. U mag natuurlijk ook direct contact met ons opnemen via onze website

Over Servitect

Servitect is al leidend in het ontwikkelen en invoeren van de ISM-methode, een compacte eenvoudig toepasbare IT service management oplossing. Uitgangspunt van ISM is dat Customer Value ontstaat als de IT-professional maximaal ontzorgd wordt bij het uitoefenen van zijn vak. In ISM worden inzichten uit o.a. ITIL, BiSL, DevOps, Agile en OBM geïntegreerd in één holistische toepassing. Zo krijgen IT service organisaties grip op het leveren van hoogwaardige en efficiënte IT-diensten.

Servitect werkt bij het ontwikkelen en toepassen van ISM samen met innovatieve partners die hun sporen in IT service management ruimschoots verdient hebben.

Voor meer informatie zie www.ismportal.nl

Door deze site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. Wij gebruiken cookies van Google Analytics om het bezoekersgedrag te analyseren teneinde de gebruikerservaring te verbeteren. Deze gegevens zijn niet naar u persoonlijk te herleiden.

Sluiten