20 October 2016   | 0
Digitale Transformatie

Meer tijd voor je eigen werk dankzij ServiceNow

Meer tijd voor je eigen werk dankzij ServiceNow

Met de overname van Symfoni ESM investeerde Fujitsu in ServiceNow, hét platform voor servicemanagement. Waarmee helpt ServiceNow?

IT-servicemanagement wint aan populariteit. Met de overname van Symfoni ESM heeft Fujitsu nu meer dan 200 ServiceNow experts in dienst die organisaties helpen met servicemanagement. In de afgelopen zeven jaar verrichtte Symfoni ESM al meer dan 400 ServiceNow-implementaties in Noord-Europa.

Free your business to do more business

Inefficiënte processen en dubbel werk: dit zijn belangrijke oorzaken van de verminderde productiviteit in grote organisaties. ServiceNow is een platform dat medewerkers de vrijheid geeft om zich te concentreren op hun eigen werk. Op dat waar ze het best in zijn. Onder het motto Free your business to do more business lanceert Fujitsu een campagne om meer aandacht te besteden aan ServiceNow.

ServiceNow is een platform dat Fujitsu gebruikt voor het leveren van verschillende services, zoals procesautomatisering met RunMyProcess en smart analytics. De overname van Symfoni ESM, dat vestigingen heeft in Finland, Noorwegen, België en Nederland, zet Fujitsu neer als een van de belangrijkste ServiceNow-providers.

Steeds meer organisaties omarmen de principes van IT-servicemanagement, waardoor de markt hiervoor sterk groeit. Het plannen, ontwikkelen, leveren, beheren en controleren van complete IT-infrastructuren wordt steeds belangrijker. ServiceNow is inmiddels voor veel bedrijven het ‘de-facto’-platform geworden voor servicemanagement. De trend is ook dat klanten steeds complexere en meer geavanceerde ServiceNow-oplossingen implementeren, waarvoor de kennis van Fujitsu en Symfoni ESM essentieel zijn. Zij bieden steun in de vorm van consultancy, implementaties en managed services, maar ook trainingen en change management.

Fujitsu helpt klanten om meer te halen uit servicemanagement en om platforms als ServiceNow te implementeren. Nu ‘digital’ de wijze waarop wij leven en zakendoen steeds verder verandert, is het voor Fujitsu belangrijk om organisaties te helpen met hun digitale transformatie.

Kom op 25 oktober naar NowForum in Amsterdam

Wie meer wil weten over ServiceNow, kan op dinsdag 25 oktober 2016 terecht bij NowForum in de Beurs van Berlage in Amsterdam. NowForum is het belangrijkste Nederlandse evenement in 2016 voor Service Management-professionals. Er staan op deze dag maar liefst 40 sessies op de agenda.

Meer weten of aanmelden voor NowForum kan op de website.

Lees meer over ServiceNow.

Door deze site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. Wij gebruiken cookies van Google Analytics om het bezoekersgedrag te analyseren teneinde de gebruikerservaring te verbeteren. Deze gegevens zijn niet naar u persoonlijk te herleiden.

Sluiten