04 November 2015
Het moderniseren van e-mailsystemen en communicatietools is iets dat veel bedrijven bezighoudt. British American Tobacco, een internationaal...
17 June 2014
De Service Desk is nog altijd de plek waar IT-gebruikers naartoe gaan voor hun (aan)vragen en problemen. De waarde ervan voor bedrijven lijk...
28 March 2014
Eindgebruikers of interne klanten willen steeds meer het heft in eigen hand nemen en hebben daarmee een andere servicebehoefte. Servicedesko...
13 December 2013
Het is een herkenbaar probleem op veel werkplekken waar servicemedewerkers telefonisch contact hebben met klanten: gebrekkige communicatie. ...
15 October 2013
Een 24/7 servicedesk onderscheidt zich doordat deze – de naam zegt het al – 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar is. Juist bu...
09 September 2013
Voor veel bedrijven en medewerkers is de term Het Nieuwe Werken niets nieuws meer. Het Nieuwe Werken wordt gezien als hét middel om medewer...
 
laad meer artikelen